Välkommen till Kyrkans Begravningsbyrå i Rättvik!

Kontakta oss direkt på: 0248-736 70

Att tänka på vid dödsfall

Begravningsplanering

Dödsannonser och minnesrum

Mitt digitala arkiv

Kyrkans Begravningsbyrå i Rättvik

När någon närstående dör förändras tillvaron. Kyrkans Begravningsbyrå hjälper till med allt som rör dödsfall och begravningar. Kyrkans Begravningsbyrå är öppen för alla även för den som inte är medlem i Svenska kyrkan. Vi ordnar även borgerliga begravningar och begravningar i annan ordning.

Begravningar är en naturlig del av kyrkans verksamhet. Genom våra tjänster inom stöd, rådgivning och begravning samverkar vi intimt med Svenska kyrkans begravningsverksamhet och uppdrag. Genom oss har du en kanal som förmedlar kontakt med präst eller diakon som snabbt tar kontakt med dig som anhörig om du själv vill det.

Vi försöker medvetet hålla ned priserna på våra tjänster samtidigt som vi betonar hög kvalité och god etik. Vi kan träffas i hemmet eller på byrån för att gå igenom det praktiska kring dödsfallet.

Varmt välkommen till Kyrkans Begravningsbyrå!